zaterdag 5 oktober 2013

Maar nu is alles geëscaleerd

Maar nu is alles geëscaleerd

Ik wilde niet
dat alles uit de hand liep
ik wilde het redden
maar het ging niet meer

dit gaat over een contact
misschien wel een vriendschap
maar die was op afstand gekomen
door verstoorde communicatie

maar nu is alles geëscaleerd
het werd allemaal teveel
ik probeerde het te redden
maar bij Saskia
knapte er iets
want zij mistte haar
maar kon het niet uiten
en ik zat er tussen
door een conflict
over alcohol gebruik

maar ik wilde niet dat zij zich zorgen
maakte over mij
want andersom mocht dat
ook niet bij haar

ik probeerde te bellen
in een moeilijke periode
van haar
en ze reageerde niet
ik wilde er zijn maar ze was er niet

ik wilde minder drinken
maar ik kon haar niet helpen
ik wilde minder drinken
maar ik wilde het zelf doen
en niet opgelegd krijgen
ik wilde minder drinken
maar niet op haar manier

en nu is het online
geëscaleerd
sorry aan de anderen

05-10-2013
©Jelle Schunselaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten