zaterdag 5 oktober 2013

Je wilde dat het goed ging

Je wilde dat het goed ging

Je wilde dat het goed ging
er mocht niks
mis gaan
je dacht als
zeg dat gezondheid het
belangrijkste is

dat ik wel zou minderen
maar mijn gezondheid bepaal
ikzelf
niet jij 
jij bent ermee bezig

ik wil er nu 
mee bezig
maar dan wil ik ook
kunnen letten op
jouw gezondheid

maar als jij je
daarvoor afsluit
om wat voor redenen
dan ook
mis ik jou
want dan vertrouw jij mij niet
ik wil ook wat terug kunnen doen

want je beseft toch wel
dat als jij je zorgen
maakt over mij
dat ik ook zorgen maak over jou
maar als jij je niet uit
dan hoeft het van mij niet meer

gelukkig heb je nu een deel
geuit
maar niet naar mijn vriendin
zij mist jou als vriendin
en het kan door mij zijn
dat jij geen contact op neemt

dat zal mij een worst wezen
als zij jou mist
dan mist zij jou

05-10-2013
©Jelle Schunselaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten