zondag 27 september 2020

Stom stukje stof

Stom stukje stof

Stom stukje stof
je kunt wel wegwaaien
maar de achtervolging 
wordt nu in gezet
je kunt geen kant meer op

als een spin in een holletje
kruipen
lukt jou
misschien wel

maar dan kun je mij
niet meer plagen

stom stukje stof
stof gemaakt
van pluisjes

als jij mij tart
stom stukje stof
dan wordt je achtervolgd
met een stoffer en blik

dan kan je mij niet meer plagen
en dan kun je zien
dat je gevangen bent
in mijn blikveld

27-09-2020
©Jelle Schunselaar

2 opmerkingen:

  1. Stof is er altijd wel en waar het vandaan komt is mij ook een raadsel maar de stofzuiger of het blik is wel zijn vijand. En als jij reageert bij mij moet je ook je naam/ url invullen want ik kwam er net niet in. Dus met http://veryevilking.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig zijn er inderdaad apparaten. ik zal mijn reacties ondertekenen

    BeantwoordenVerwijderen