maandag 5 oktober 2015

Kos verslag

Kos verslag

Kos verslag
20-09-2015

Na een vermoeiende reis
niet dat de reis
echt vermoeiend
was
maar
de reis vrat
meer energie
doordat je andere
passagiers
met hun gedragingen
naast je moet dulden

de reis naar
het appartement
duurt even want
de roze koffer
is even inactief

na een kwartier
kunnen we verder
naar het hotel
het ziet er redelijk uit
----
plof
snurkios
even wakker
snurkios
en even wakker
toch niet
snurkios
15u
even eten douchen
en dan

alvast de stadstour
door Kos
geboekt

en toen liepen we naar
de pin vlakbij de plek
waar fietsen verhuurd
worden
maar wil ik hier fietsen
als ze hier zo roekeloos
rijden

goh een eettent
Saskia at een vertrouwde hamburger
en ik een kaas tomaat ei tosti
wel lekker
blij verrast
met de fooi
kregen we
een schaaltje
met bananenpartjes

de supermarkt ernaast
zien we later wel
aan de binnenkant

en toen waren terug
op het terras
ah mooi internet
doet het
even kijken
even wat tijd voor mijzelf
en Saskia ook
in het appartement

later op het balkon won
Saskia met Qwizz
nog even zitten
snurkios

21-09

even wakker worden
puzzel oh fout crap
volgende
koffie
iets meer wakker

zo even de stad in
to shirt or not to shirt

the gekko is too purple for me

even wat eten
goh the wind likes chips

hè pannenkoeken
ja niet voor mij
maar voor Saskia

toen liepen
we verder
de haven was het eindpunt
daarna
liepen we terug

even wat eten
binnen
en daarna even
puzzelen

klep
klep
snurkios

22-09-2015

vroeg op
de tour door
Kos
begint

liever geen wit shirt
omdat ik veel pasta eet
de winkelvrouw
showde daarna
een voor mij
nauwelijks zichtbare
vlek op blauw

veel mensen gezien
veel verhalen
geschiedenis
de foto's geven
de tour weer
dan hebben we
in ieder geval
het eiland gezien

's avond puzzelen
duurt langer dan ik
dacht
dan maar niet alles af
dat wordt afkicken sniff

ontspannen Qwizz
Saskia verslagen
snurkios

23-09

Rustig aan doen
puzzelen
lezen
buiten zitten
Balkonistan is een zonnig land

toch maar naar
buiten
naar het centrum
eten zoeken
ja penne
en Saskia
haar vleesbord

daarna 1,50 euro
bier terugvinden
maar dat
was
enkel tijdens
happy hour
en er viel
niks te regelen
dan maar terug

Saskia won Boggle
ik Catan
toen won de slaap

24-09-2015

De schoonmaaksters
zouden om
10:30 komen
maar ze waren
er toen niet
dan maar eruit

eten
witte bonen/tomaten

puzzelen
hé ze lukken

regen bliksem
flits
regen
puzzelen

toch maar eruit
huh droog

17:00
Nisyros
betalen
dan maar
boodschappen
doen

spellen doen
ik won
Catan en Qwizz
betalen puzzelen
eten

internetten
spellen

slaap

25-09-2015

zitten in de zon
het druppelen van
het zweet
onderbreekt
het ritme van
het aantal
bladzijden
die worden
omgeslagen

nog even bakken
in de zondag
als een ei
in een pan

en dan nog maar
eens de hersens
aan
het werk zetten
de dagelijkse puzzels
mogen dan
met veel moeite
geschrapt zijn
maar de tijd ontbeerde

niet dat beren
een horloge dragen
nou ja misschien
sommigen

maar niet puzzelen
voor hem
is als geen
macaroni
in het
weekmenu

maar vandaag
dus wel

want de spelletjes
vraten
veel
energie
en de bladzijden
omslaan ook
het waren ook 80
handbewegingen

toch maar een de stad in
een vrouw haar
verhaal
kon ik niet weigeren
en mijn prinses
zoals ze door
Zoë werd
genoemd
al helemaal niet
(we vonden het eigenlijk best wel overdreven)

het eten was lekker
spaghetti met room
en tomaten

toen maar
weer
spelletjes
en wat drinken

snurkios

26-09-2015

vrijdag
zakte ik
even in
dan maar
lopen
om te denken
wat ik wil

want de geplande
excursie
naar Nisyros
ging niet door

even zien
hoe duur
het bowlen is
2€ per game
:O :O :O
en ook nog
twee
pooltafels

oversteken
brr

thuis
pasta
lezen
puzzelen
spelletjes
wat drinken

poolen bowlen
wat was ik
slecht zeg
ook al viel
de laatste bowlgame
nog mee

ploef snurkios

27-09-2015

lezen
brood
lezen
witte bonen
zon zweten zweten
zon
douchen
buiten zitten
wat puzzelen
muziek luisteren
schrijven

nadenken over
knoflookpoeder

naar een terras
waarvan de serveerster
dacht dat Nederland
een stroopwafelland
was

wat drinken
t-shirts kopen
“I would like a large
so I can grow in it”

boven nog even
zitten
snurkios

28-09-2015 --- 01-10-2015
heb ik niet genoteerd aldaar
trefwoorden:

puzzelen, lezen, eten, drinken, Qwizz, Catan, Boggle, pasta, lezen
stad in, Tigaki, eten, drinken

de terugreis verliep
voorspoedig
de vliegreis was minder vermoeiend dan
de treinreis
einde

01-10-2015
©Jelle Schunselaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten