vrijdag 16 mei 2014

Blokkeren

Blokkeren

Teveel geld in mijn portemonnee
dus ik stort
maar wat

oh ehm
hoe moet het
briefjes los
of allen tegelijk

paniek
hulp

ik doe het geld
terug
maar mijn pas
is weg

de piepjes heb ik
gemist
door de paniek
piep
doemgedachten
doemen op
piep
pas weg

hulp vragen
dan maar

oh ze snappen
me niet
en de angst groeit

er komt onduidelijke paniektaal
uit mijn mond
en ze vragen dingen
waar ik niks mee kan
zoals
zoek maar overal

tasje gehad
jas
tas hoeft niet
portemonnee
alles 2 keer gehad

hulp
ze snappen
me niet
ik pak toch maar mijn
autipas
die pas
heb ik wel

kan dat automaat
inslikken
ja
ohh
blokkeren
dan
maar

geen transacties
eraf
mooi

blokkeren voor het storten
en dan moet je nog eens blokkeren

16-05-2014
©Jelle Schunselaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten