vrijdag 7 maart 2014

Ergens uitkomen

Ergens uitkomen

Eerst kwamen
we een oude bekende
tegen
we kletsen
onze botsingen
wat bij

maar hij ging niet
naar het auticafe
maar naar de toneelschool

we gingen naar de bioscoop
een schietfilm met Steven Seagal
alleen Saskia ergerde
zich aan een moeder
met een kind en kreeg
problemen

want het kind krijste
de boel bij elkaar

en na het cadeautje
van de moeder aan het kind
werd het niet beter

ik hield me neutraal
maar de vrouw
die boos wegging
achtte mij niet neutraal

voor ons was
de film
nu verpest
hij duurde
toch te lang

en toen kwamen
we
te vroeg
in het auticafé
we waren ineens
binnen
maar we
moesten nog eten

dus gingen we
maar naar buiten
ik belde de eigenaresse
vanwege het geluid
van de deuren
en ik zei
tot straks

07-03-2014
©Jelle Schunselaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten